תל אביב - יפו

דאנטה 2, תל אביב

24 שעות ביממה

7 ימים בשבוע

DanteDental

הלבנת שיניים מקצועית לעומת הלבנה בבית

ד"ר גפאלי חאלד - מנהל מרפאת שיניים DanteDental

ד"ר גפאלי חאלד - מנהל מרפאת שיניים DanteDental

בוגר אוניבירסטת קלוז ברומניה, בעל תואר D.M.D
תת התמחות באוניברסיטת תל-אביב. תואר רופא שיניים מעודכן.

החיוך הוא כרטיס ביקור פתוח, שכל מי שאנו מתקשרים איתו יכול להבחין בו, כבר ממגע העין הראשון. חשוב שיהיה לו מראה נעים, הלבן המושלם יועדף על פני שיניים מכוערות, צהובות עקב היגיינת פה לא נכונה או צריכת מוצרים המשפיעים על צבע האמייל.

קפה, שייק פירות טריים ועישון הם רק חלק מה"אחראים" לחוסר הברק של השיניים. בהקשר זה, הלבנת שיניים מקצועית הפכה להליך היפר-ידוע ונחוץ יותר ויותר כדי להחזיר את החיוך המסומן בתופעות הלוואי של הרגלים שונים. כל הפרסום הזה הוביל להופעתם של מספר שיטות להלבנת שיניים. מצד אחד, ישנה הלבנת שיניים מקצועית, המתבצעת ברופא השיניים, בנוכחות מנורה עוצמתית וג'לים מיוחדים להלבנה, ומצד שני, ישנן מספר אפשרויות "ביתיות", שרובן אינן יעילות. ולפעמים, אפילו עלולות לגרום למספר בעיות בשיניים.

למה לא לנסות להלבין את השיניים בבית עם מוצרים מסחריים?

לא משנה עד כמה ההצעה המסחרית הנוכחית מגוונת, לא ייתכן שהיא תוכל לכסות באופן מלא את הצרכים השונים של הצרכנים. מוצרי הלבנה מסחריים מכילים מרכיבים בכמויות סטנדרטיות, אשר עבורכם עשויים להיות קטנים מדי ולכן לא יעילים, או חזקים מדי, פוגעים באמייל ובדנטין.

בשונה מההלבנה המקצועית הנעזרת ברופא המומחה, המכיר את כל מאפייני המוצר בו נעשה שימוש ואת ההיסטוריה של המטופל, שליטה בכמות ובאופן היישום של מוצרי ההלבנה, השימוש במוצרים מסחריים ללא פיקוח יכול להוביל לכאבי שיניים, רגישות לחום ולקור, או אפילו מחלות עמוקות הרבה יותר חמורות וקשות לשליטה.

לבסוף, הלבנת שיניים בבית יכולה להוביל גם לביקור אצל הרופא המומחה. למה לא לחסוך זמן ואפילו כסף על ידי פנייה להלבנת שיניים מקצועית כבר מההתחלה? במקום להשקיע בכל מיני מוצרים מסחריים שמבטיחים להלבין את השיניים, אך לא מבטיחים לכם בטיחות והגנה מתמשכת, השקיעו בסדרת מפגשי הלבנה בסיוע המומחה לאסתטיקה דנטלית!

מהם היתרונות העיקריים של הלבנת שיניים מקצועית?

עקרון הפעולה של טכנולוגיית ההלבנה המקצועית כולל שני אלמנטים חיוניים: מנורת זום וג'ל ההלבנה, מוצר הנשמר מראש בטמפרטורה מבוקרת. הפעלת הג'ל מתבצעת באמצעות אור UV של המנורה או לייזר, תהליך ההלבנה מורכב משחרור יוני מי חמצן התוקפים את מבנה הפיגמנטים הקיימים על פני השן, כל התהליך מתרחש ברמה של אמייל ודנטין, מבלי להשפיע על המבנה בשום אופן.

היתרון העיקרי של הליך זה הוא יעילות, שכן ניתן להשיג גוון בהיר עד פי 8 בטיפול הלבנת שיניים אחד בלבד. יתרה מכך, כל התהליך הוא מהיר, כאשר סשן הלבנה טיפוסי נמשך כשעה.

אחרון חביב, חשובה לא פחות הבטיחות שהמוצרים והמכשירים המשמשים את מרפאת השיניים מציעים לשיניים שלכם, בטווח הקצר, הבינוני והארוך. הסיכוי שהשיניים יסבלו מרגישות לטמפרטורות שונות נמוך בהרבה, אולי רק לפרק זמן קצר מאוד, ורופא השיניים יכול לתת לכם המלצות מסוימות כדי להתגבר בקלות על תופעות לוואי מסוג זה.

לא משנה אם אתם בוחרים הלבנת שיניים מקצועית או מחליטים שהלבנת שיניים בבית היא האופציה הנוחה יותר עבורכם, אל תהססו ובקשו ייעוץ של המומחה שלנו ד״ר גפאלי. דברו איתו על השיטה שאתם הולכים לבחור והקפידו ללכת לבדיקות סדירות לאחר השלמת הליך ההלבנה הנבחר על מנת לוודא שהשיניים שלכם נשארות בריאות ויפות והחיוך שלכם לעולם לא יאבד את הברק.

http://g.co/kgs/3vSnHL

רוצים לקרוא על הלבנת שיניים בלייזר?

הכנסו >>> הלבנת שיניים בלייזר

5/5 - (45 votes)

שיתוף:

אולי יעניין אותך:

ד"ר גפאלי חאלד

רופא שיניים 24 שעות

אם אתם מחפשים רופא שיניים למקרי חירום שיהיה זמין בשבילכם בכל עת, אתם חייבים רופא שיניים 24 שעות ביממה. עם רופא שיניים 24

קרא עוד »
דילוג לתוכן