תל אביב - יפו

דאנטה 2, תל אביב

24 שעות ביממה

7 ימים בשבוע

DanteDental

השתלת שיניים דיגיטלית: השילוב המנצח להשתלה בטוחה

ד"ר גפאלי חאלד - מנהל מרפאת שיניים DanteDental

ד"ר גפאלי חאלד - מנהל מרפאת שיניים DanteDental

בוגר אוניבירסטת קלוז ברומניה, בעל תואר D.M.D
תת התמחות באוניברסיטת תל-אביב. תואר רופא שיניים מעודכן.

השתלות שיניים חוללו מהפכה בתחום רפואת השיניים על ידי מתן מענה קבוע לשיניים חסרות או פגועות. הגישה המסורתית לביצוע השתלת שיניים כרוכה בהליך כירורגי בו שמים שתל לתוך עצם הלסת. עם זאת, התקדמות הטכנולוגיה הפכה את תהליך הנחת השתל למדויק יותר, יעיל יותר ופחות פולשני. התקדמות טכנולוגית אחת כזו היא השתלת שיניים דיגיטלית בשילוב של מיקרוסקופ, סד כירורגי וטיפול בלייזר.

המיקרוסקופ

המכונה גם Microdentistry, הוא כלי רב עוצמה המאפשר לרופא השיניים להגדיל את אתר הניתוח ולראות אותו ביתר פירוט. זה מאפשר לרופא השיניים לזהות סיבוכים או בעיות פוטנציאליים שעלולים להתעורר במהלך ההליך. באמצעות המיקרוסקופ יכול רופא השיניים לבצע ניתוח מדויק יותר, המפחית את הסבירות לסיבוכים ומבטיח ביצוע מוצלח של השתל.

רפואת שיניים באמצעות מיקרוסקופ, היא גישה חדשנית שחוללה מהפכה בתחום רפואת השיניים. מיקרוסקופ הוא כלי רב עוצמה המאפשר לרופאי שיניים להגדיל את אתר הניתוח ולראות אותו ביתר פירוט. זה מאפשר להם לזהות ולטפל בבעיות שיניים שאולי אינן נראות לעין בלתי מזוינת, מה שמוביל לאבחונים וטיפולים מדויקים יותר.

הסד הכירורגי

הסד הכירטרגי הוא תבנית מותאמת אישית שנוצרת על סמך האנטומיה הדנטלית הספציפית של המטופל בעזרת צילום הסיטי. הוא משמש כמדריך במהלך ניתוח התקנת השתל, ומבטיח את הנחת השתל במיקום הנכון ובזווית הנכונה. המדריך הניתוחי משפר את הדיוק בהנחת השתל, ומפחית את הסיכון לכשל בשתל או לסיבוכים.

השימוש בסד כירורגי מציע מספר יתרונות עבור השתלת שיניים. ראשית, זה משפר את הדיוק של הנחת השתל, ומפחית את הסבירות לכשל בשתל או לסיבוכים. המדריך מבטיח את הנחת השתל במיקום האופטימלי, ומבטיח תפקוד טוב יותר ואריכות ימים של השתל. זה גם מאפשר תוצאה צפויה יותר, מפחית את הצורך בטיפולים נוספים ומשפר את שביעות רצון המטופל.

רוצים לדעת יותר על השתלת שיניים בעזרת סד כירורגי?

הכנסו >>> השתלת שיניים דיגיטלית: השילוב המנצח להשתלה בטוחה

טיפול בלייזר

הוא כלי חדשני נוסף שניתן להשתמש בו במהלך השתלת שיניים. טיפול בלייזר כולל שימוש בקרן אור ממוקדת לביצוע מגוון הליכים, כולל הסרת רקמות רכות ועיצוב עצמות. זוהי טכניקה זעיר פולשנית שניתן להשתמש בה כדי להכין את מקום ההשתלה וליצור ערוץ מדויק להנחת השתל. טיפול בלייזר עדין על הרקמה הסובבת ומקדם ריפוי מהיר יותר, מקצר את זמן ההחלמה של המטופל.

רוצים לדעת יותר על רפואת שיניים בלייזר?

הכנסו >>> רפואת שיניים בלייזר: ללא זריקה, ללא מקדחה וללא פחד

השתלת שיניים דיגיטלית בשימוש יחד של המיקרוסקופ, הסד הכירורגי וטיפול הלייזר יכולים לספק תוצאה אופטימלית עבור השתלת שיניים. השימוש במדריך כירורגי מבטיח מיקום מדויק של השתל, בעוד שהמיקרוסקופ והטיפול בלייזר מספקים הליך מדויק ויעיל יותר. לשילוב של כלים אלו מספר יתרונות הן לרופא השיניים והן למטופל.

 

עבור רופא השיניים, השימוש בכלים אלו מאפשר הליך יעיל ומדויק יותר, הפחתת הסבירות לסיבוכים והבטחת תוצאה מוצלחת. עבור המטופל, השימוש בכלים אלו יכול לספק הליך פחות פולשני, להפחית אי נוחות ולקדם ריפוי מהיר יותר. יתרה מזאת, שימוש בסד כירורגי ומיקרוסקופ מבטיחים את הנחת השתל במיקום האופטימלי, מה שמשפר את תפקוד השתל ואורך חייו.

http://g.co/kgs/3vSnHL

לסיכום, השילוב של מיקרוסקופ, סד כירורגי וטיפול בלייזר חולל מהפכה בתחום השתלת שיניים. כלים אלו מספקים הליך מדויק ויעיל יותר, מפחיתים את הסבירות לסיבוכים ומקדמים ריפוי מהיר יותר. לשימוש בכלים אלו מספר יתרונות הן לרופא השיניים והן למטופל, המבטיחים תוצאה מוצלחת ורמת שביעות רצון גבוהה של המטופל.

לתיאום תור עוד היום התקשרו 0772-177771

 

האם המידע בדף זה עזר לכם? דרגו אותנו בגוגל או כאן למטה
5/5 - (120 votes)

שיתוף:

אולי יעניין אותך:

ד"ר גפאלי חאלד

גשר בשיניים, כל השיטות!

צריכים גשר בשיניים? ד״ר מיכל כאן בשבילכם. רופאת שיניים ותיקה, התמחות ביישור שיניים. כל טיפולי השיניים בבית אחד, מרפאת שיניים גפאלי. קבלו הצעה עכשיו. הכנסו!

קרא עוד »
דילוג לתוכן