תל אביב - יפו

דאנטה 2, תל אביב

24 שעות ביממה

7 ימים בשבוע

DanteDental

רופא ליישור שיניים

ד"ר גפאלי חאלד - מנהל מרפאת שיניים DanteDental

ד"ר גפאלי חאלד - מנהל מרפאת שיניים DanteDental

בוגר אוניבירסטת קלוז ברומניה, בעל תואר D.M.D
תת התמחות באוניברסיטת תל-אביב. תואר רופא שיניים מעודכן.

האם אי פעם הסתכלתם במראה ורציתם שהשיניים שלכם יהיו ישרות לחלוטין? אולי יש לכם חיוך עקום, נשיכת יתר או רווחים בים השיניים או הלסתות  שהייתם רוצים לתקן. ובכן, החדשות הטובות הן שאתם יכולים! בעזרת רופא ליישור שיניים, המכונה גם רופא אורתודנט, תוכלו להשיג את חיוך חלומותיכם.

טיפול אורתודונטי הוא סוג של טיפול שיניים שעוזר לתקן מנח שיניים ולסתות שגוי. זה יכול לשפר את מראה החיוך שלכם, אבל יש לזה גם יתרונות מעשיים. שיניים ולסתות לא מיושרות עלולות לגרום לבעיות בדיבור ובאכילה, והן עלולות להגביר את הסיכון לעששת ומחלות חניכיים. על ידי ירופא לישור שיניים, תוכלו לשפר את בריאות הפה ותפקוד.

ישנן מספר שיטות שונות ליישור שיניים

כולל פלטות מתכת מסורתיות, פלטות שקופות ומיישרים.

פלטות מתכת הן הסוג המוכר ביותר, המורכבות מסוגרי מתכת המחוברים לשיניים ומחוברים באמצעות חוט.

פלטות שקופות עשויות מחומר שקוף והן פחות גלויות מאשר פלטות מתכת.

מיישרים הם מגשים מותאמים אישית המתאימים על השיניים ומעבירים אותם בעדינות למצב הנכון.

כמה זמן לוקח יישור שיניים?

טיפול יישור שיניים יכול להימשך מספר חודשים או אפילו שנים, תלוי בחומרת הבעיה האורתודונטית שלכם ובגילכם.

לילדים יש בדרך כלל זמני טיפול קצרים יותר מאשר למבוגרים מכיוון שהשיניים והלסתות שלהם עדיין מתפתחות.

חשוב לעקוב אחר תוכנית הטיפול שלכם ביחד עם רופא ליישור שיניים ולהשתתף בפגישות בדיקה קבועות כדי להבטיח שהטיפול שלכם יהיה יעיל.

איזה גיל מומלץ ליישור שיניים?

טיפול אורתודונטי יכול להצליח בכל גיל, כל עוד השיניים והחניכיים בריאות. עם זאת, ישנם טווחי גיל מסוימים שעשויים להיות אידיאליים יותר עבור סוגים מסוימים של טיפול.

לילדים: מונלץ לעבור הערכה אורתודונטית עד גיל 7. בגיל זה, לילדים רבים עדיין יש שיני חלב, אך גם כמה שיניים קבועות בקעו. זה מאפשר לאורתודנט לזהות בעיות אפשריות בשלב מוקדם ולקבוע את הזמן הטוב ביותר להתחיל בטיפול.

עבור בני נוער: שנות העשרה המוקדמות הן בדרך כלל הזמן הטוב ביותר לטיפול רופא ליישור שיניים. הסיבה לכך היא שהעצמות סביב השיניים עדיין גדלות, מה שמקל על הזזת השיניים למצב הנכון.

מבוגרים: יכולים גם ליהנות מטיפול יישור שיניים בכל גיל. למעשה, יותר ויותר מבוגרים פונים לטיפול לשיפור המראה והתפקוד של השיניים. עם זאת, הטיפול עשוי להימשך זמן רב יותר עבור מבוגרים מכיוון שהעצמות המקיפות את השיניים קשות ואינן גדלות עוד.

בסך הכל, הגיל הטוב ביותר לטיפול אורתודונטי יהיה תלוי בצרכים הספציפיים של הפרט. אורתודנט יכול להעריך את השיניים שלך ולהמליץ ​​על מהלך הטיפול הטוב ביותר עבורך, ללא קשר לגילך.

התהליך:

לפני תחילת הטיפול:

האורתודנט יבצע בדיקה יסודית של השיניים, הלסתות והפה שלכם. זה עשוי לכלול צילומי רנטגן, צילומי פנים וביצוע אנליזות ומטבעי לימוד של השיניים. האורתודנט ישתמש במידע זה כדי ליצור תכנית טיפול המותאמת במיוחד לצרכים שלכם.

במהלך הטיפול:

יהיה עליכם לבקר את האורתודנט באופן קבוע לצורך התאמות. זאת על מנת להבטיח שהשיניים שלכם זזות כפי שהן צריכות ושהטיפול נמצא במסלול. ביקורים אלה הם בדרך כלל כל אבעה לשישה שבועות. חשוב להקפיד.

סוף הטיפול:

לאחר השלמת הטיפול, ייתכן שיהיה עליך ללבוש ריטיינר כדי לסייע בשמירה על יישור השיניים. ריטיינרים קבועים המודבקים על השיניים. או/גם ריטיינרים נשלפים שנלבשים בדרך כלל בלילה וניתנים להסרה או לתיקון.

חשוב לשמור על היגיינת פה טובה במהלך הטיפול. זה כולל צחצוח שיניים פעמיים ביום, שימוש בחוט דנטלי מדי יום ושימוש במי פה. זה יכול להיות מאתגר יותר לנקות את השיניים והחניכיים שלכם עם גשר בשיניים, לכן חשוב להקפיד במיוחד על היגיינת הפה כדי למנוע עששת ומחלות חניכיים.

http://g.co/kgs/3vSnHL

יישור שיניים עשוי להיות יקר, והעלות תהיה תלויה בסוג הטיפול שתבחרו ובאורך הטיפול. אורתודנטים רבים מציעים תכניות תשלום כדי לעזור להפוך את הטיפול למשתלם יותר. תוכניות ביטוח שיניים מסוימות מכסות גם חלק מעלות הטיפול האורתודונטי.

אז אם אתם רוצים ליישר את השיניים ולשפר את החיוך שלכם, אל תחכו! התייעצו עם רופא ליישור שיניים כדי לקבוע את תכנית הטיפול הטובה ביותר עבור הצרכים הספציפיים שלכם והתחילו עוד היום בדרך לחיוך יפה וישר.

התקשרו והזמינו תור לחיוך מושלם >>> 0772-177771

האם המידע בדף זה עזר לכם? דרגו אותנו בגוגל או כאן למטה
5/5 - (54 votes)

שיתוף:

אולי יעניין אותך:

דילוג לתוכן