תל אביב - יפו

דאנטה 2, תל אביב

24 שעות ביממה

7 ימים בשבוע

DanteDental

תיקון נסיגת חניכיים: האם חניכיים צומחות בחזרה?

ד"ר גפאלי חאלד - מנהל מרפאת שיניים DanteDental

ד"ר גפאלי חאלד - מנהל מרפאת שיניים DanteDental

בוגר אוניבירסטת קלוז ברומניה, בעל תואר D.M.D
תת התמחות באוניברסיטת תל-אביב. תואר רופא שיניים מעודכן.

בעוד שיש רבים הרואים בשיניים לבנות, נוצצות או ישרות חיוך בריא, בריאות החניכיים היא הסמן האמיתי לבריאות הפה. כאשר חניכיים אינן בריאות, הן עלולות לגרום לבעיות רבות בכל הפה שלכם!

אחת הבעיות השכיחות ביותר שחניכיים יכולות לחוות היא נסיגת חניכיים. אם שמתם לב שזה קורה לכם, תיקון נסיגת חניכיים חובה אחרת תסבלו מרגישות בשיניים עד לנשירת שיניים. הנה מה שאתם יכולים לעשות בקשר לזה.

סימני נסיגת חניכיים

אחד הסימנים הגדולים ביותר לנסיגת חניכיים הוא שיניים שנראות פתאום ארוכות יותר. כאשר החניכיים נסוגות, יותר מפני שטח השן שלכם נחשף – לפעמים עד השורש, מה שלעתים קרובות יכול להוביל לרגישות בעת אכילה או שתייה.

סימנים אחרים לבעיות חניכיים עשויים לכלול:

  • חניכיים נפוחות או מדממות
  • ריח רע מפה
  • כְּאֵב
  • זיהום בפה
  • הצטברות פלאק
  • אובדן שיניים

זקוקים לעזרה? התקשרו עכשיו >>> 077-2177771

תיקון נסיגת חניכיים, מה עושים?

אל תפחדו – תיקון נסיגת חניכיים אינו חסר תקווה! בעוד שרקמת החניכיים לא צומחת בכוחות עצמה, ישנם טיפולים שפועלים להשהיית הנסיגה וכאלה שיכולים לסייע בהחלפת רקמות נסוגות.

אחת הדרכים הטובות ביותר לעצור את נסיגת החניכיים במסלולה היא לקבוע תור להסרת אבנית והקצעת שורשים. הקצעת שורשים הוא למעשה ניקוי עמוק יותר מביקור שיניים מסורתי שיכול להסיר הצטברות פלאק ואבנית מתחת לחניכיים. הקצעת שורשים עוזרת להבטיח ששורשי השיניים מחוברים כראוי לחניכיים. הסרת אבנית והקצעת שורשים הם אידיאליים במקרים של נסיגת חניכיים קלה.

תיקון נסיגת חניכיים חמורה יותר כוללת ניתוח חניכיים, טיפול ריגנרציה של רקמות רכות ואפילו השתלות רקמות חניכיים.

אם אתם חושדים שנסיגת חניכיים מתגנבת לחיוך שלכם, אל תתמהמהו – פנו עוד היום אלינו מרפאת שיניים גפאלי SmilePlaceTLV להזמנת תור לבדיקה וטיפול. כאשר מאתרים בעיות חניכיים מוקדם, ניתן לבצע טיפול נכון כדי לעצור את התקדמות המחלה לפני שהיא מחמירה. ושוב, תיקון נסיגת חניכיים זה אפשרי אם תופסים בזמן.

דברו איתנו בהקדם, אנחנו כאן בשבילכם.

http://g.co/kgs/3vSnHL

רוצים לקבל טיפים טובים לטיפול בחניכיים?

הכנסו >>> תשע דרכים לחניכיים בריאות

האם המידע בדף זה עזר לכם? דרגו אותנו כאן למטה

5/5 - (7 votes)

שיתוף:

אולי יעניין אותך:

ד"ר גפאלי חאלד

דנטל אקספרס גפאלי

כשמדובר בבעיות בשיניים אנחנו חייבים התייחסות מידית! הכירו את גפאלי דנטל אקספרס. תורים מידיים מהיום להיום בכל זמן ובכל שעה. התקשרו וצאו לדרך. לפרטים הכנסו!

קרא עוד »
ד"ר גפאלי חאלד

גשר בשיניים, כל השיטות!

צריכים גשר בשיניים? ד״ר מיכל כאן בשבילכם. רופאת שיניים ותיקה, התמחות ביישור שיניים. כל טיפולי השיניים בבית אחד, מרפאת שיניים גפאלי. קבלו הצעה עכשיו. הכנסו!

קרא עוד »
דילוג לתוכן