מעל ל15 שנות ניסיון

חלק מעבודת מרפאת השיניים קשור לעזרה ראשונה. לא צריך לקרוא למרפאה: מרפאת שיניים עזרה ראשונה בכדי לתת את השירות הזה. הרי לא כולנו כאלה מודעים לשיניים ולבריאות שלהן. יש כאלה מאיתנו שרק הכאב גורם להם לחשוב על רופא שיניים ואולי לקבוע תור לטיפול שיניים. יש כאלה גם הכאב לא מביא אותם והם מנסים לפתור את הכאב בעצמם ע"י כדורים או כל מיני תרופות סבתא או שיטות מאולתרות רק לא להגיע לרופא שיניים.

אנחנו מבינים ששיניים זה לא דבר קל לתחזוקה.

אנחנו מבינים שלא נוח ולא כיף להגיע לרופא שיניים לטיפול.

אנחנו מבינים את אי הנעימות ואי הנוחות שלכם כשמחטטים לכם בפה.

אנחנו גם מבינים שיש קושי כלכלי. טיפולי שיניים טיפולים יקרים.

בכל זאת חייבים לטפל!

גם באלה שמקפידים ומשתדלים לטפל בשיניים וגם באלה שהזניחו או לא טיפלו בגלל סיבות משלהם.

אנחנו מרפאת שיניים עזרה ראשונה, תנו לנו לעזור לכם…

מרפאת שיניים עזרה ראשונהזה לא שירות שאנחנו נותנים. אנחנו מתמחים ברפואת שיניים עזרה ראשונה ורפואה דחופה. טיפול ב-מרפאת שיניים עזרה ראשונה זה לא טיפול שגרתי ורגיל. זה לטפל במישהו אחרי שסבל כל כך הרבה והגיע עם הרבה דאגות ולחץ נפשי. אולי חרדות גם. אין ספק יש קושי להתמודד עם מטופל כזה ועוד לא הגענו לשיניים.

אנחנו מוכנים למקרים כאלה. אנחנו מצוידים בטכניקות ושיטות להתמודדות עם חרדות ולהפחתת סטרס. הכל עניין של גישה וסבלנות ואנחנו מאוד מנוסים בעניין והיה לנו הרבה הצלחות עם אנשים שאף רופא לא הצליח לגעת בהם.

וכשמגיעים לשיניים, האזור מאוד רגיש. יש מצב דלקתי. יש מצב נפוח. כל מגע גורם לכאבי תופת. כל בדיקה יכולה להפוך לסיוט! הכל בסדר גם לזה אנחנו מוכנים. יש לנו תכשירים להרגעת הכאב עוד לפני שמגיע השלב של הזריקה. והעיקר הכל בלי לחץ ובסבלנות. הכל בקצב שלכם. וזה עובד.

אז נכון ששירות מרפאת שיניים עזרה ראשונה כל מרפאה יכולה לתת אבל התמחות בעזרה ראשונה שיניים זה אנחנו. אין מקרה שלא נאכל להתמודד איתו. אין מצב שתצאו עם אותו כאב שאיתו באתם. ניסיון של קרוב ל15 שנה רק מוכיח את הצלחת שיטת העבודה שלנו.

אז אם הכאב מפתיע אתכם

תחשבו dantedental