רופא שיניים דחוף?

מעל ל15 שנות ניסיון

כולנו יודעים עד כמה זה חשוב לטפל בשיניים. לא מדובר רק בחיוך יפה, או שיניים יפות, מדובר באיכות חיים, בנוחות שלנו, בתפקוד ובבריאות הנפש.

פגיעה בשיניים גורמת לפגיעה רב מערכתית ואז מגיעים הכאבים ואז אנחנו צריכים רופא שיניים דחוף!

לא קל למצוא רופא שיניים זמין בכל שעה. במיוחד אם הכאב תוקף באמצע הלילה. גם ביום קשה בגלל זמינות של תורים. לכן אנחנו תמיד ממליצים ללקוחות שלנו להגיע לביקורת גם אם אין כאבים. מטרת הביקור היא גילוי מוקדם של נגעים ככה שלא תצטרכו רופא שיניים  ותיתקעו עם כאבים.

יחד עם זאת אנו מפעילים שירות מוקד חירום 24 שעות ביממה, במקרה ותצטרכו רופא שיניים דחוף, אנו נדאג לקבל אתכם בכל זמן ובכל שעה.

שירות חירום זה, הוא רק אחד השירותים שאנו מציעים, המרפאה מבצעת מגוון רחב של טיפולים, כולל כירורגיה ושיקום. אולי תגיעו אלינו במסגרת חיפוש רופא שיניים דחוף, בנוסף נשמח להמשיך להעניק לכם טיפול כולל ולתחזק את השיניים שלכם בצורה כזאת שלא תצטרכו שוב רופא שיניים דחוף.

במרפאה עומד לרשותכם צוות אמין ומיומן, רופאים צעירים עם הרבה ניסיון, סבלנות ואנרגיה טובה. אנחנו כאן בשביל לעשות לכם טוב, בשביל להקל עליכם, בשביל לנחם ולטפל ולגרום לכם להרגיש הכי טוב שאפשר.

המרפאה ממקמת באזור מרכזי בתל אביב. יחד עם זאת לא עמוס ויש מקומות חניה ואפשר להגיע בנחת למרפאה. דאגנו לכם גם לשטח לחניית אופניים במידה ונוח לכם להתנייד באופניים. אפשר להכניס את האופניים לאזור מיועד לכך בתוך שטח המרפאה.

הציוד והחומרים במרפאה בין הטובים והמתקדמים בעולם, ד"ר גפאלי הוא רופא פרפקציוניסט ולא מתפשר על פחות מהטוב ביותר. את ההצלחה שלנו והתוצאות המרשימות הצלחנו להוכיח כבר יותר מ15 שנה.

שוב מזכירים לכם, שירות זה זה רק  אחד השירותים שהמרפאה שלנו מציעה. בוסף המרפאה מבצעת מגוון רחב של טיפולים ברפואת השיניים המתקדמת והעדכנית. טיפולים כמו  : שחזורים, כתרים, שתלים, הלבנת שיניים ושיננית, תותבות ועוד. אנחנו כאן לשירותכם בכל טיפול שתצטרכו.

אם בכל זאת אתם צריכים רופא שיניים דחוף עכשיו

דברו איתנו חופשי