כאב שיניים בלתי נסבל?! סבלנות אל תמהרו לעקור

מעל ל15 שנות ניסיון

היה לנו שבוע לא קל במרפאה, וזה לא בגלל עומס העבודה.

מקרה אחד עם מטופל יחיד עשה לנו שבוע נורא קשה, רוצים לשמוע את הסיפור?

מדובר במטופל ותיק שלנו, בחור צעיר, שמקפיד לשמור על השיניים בצורה מצויינת. כל בעיה קטנה שהוא רואה או מרגיש, הוא ישר יוצר קשר ובא לבדיקה וטיפול, הוא לא מחכה שזה יתפתח או יחמיר וזה דבר מצויין.

הבחור מתקשר : " יש לי כאב חזק מאוד, לא ישנתי כל הלילה!"

"סבבה תגיע לבדיקה" ענינו לו. ואכן הוא הגיע ומשם התחיל כל הסיבוך.

הוא התלונן שיש חור בין שתי שיניים ושצריך לסגור אותו.

ביצענו בדיקה קלינית, גם בדיקת רנטגן לאזור שממנו הוא מתלונן, ותתפלאו לדעת שלא מצאנו שום עדות לבעיה שיכולה לגרום לכאב. כלום, הכל תקין. אולי קצת נסיגת חניכיים וחשיפת שיניים אבל לא יותר מזה. והסברנו לו אבל הוא כמובן לא השתכנע והמשיך להתעקש שיש חור שם וצריך לסגור אותו.

ואי מה עושים? אנחנו בבעיה כי אם אין לנו אבחנה מדויקת לבעיה איך אפשר לעשות טיפול טוב? הרי זה לא מתנהל לפי ניחושים ובטח לא לפי מה שהלקוח חושב כי היה לנו המון מקרים שהמטופל חשב, לא רק חשב אלא היה בטוח ב100% שהכאב למעלה וזה היה למטה או שהכאב בשן מסוימת וזה היה בכלל בשן אחרת. לא קל להתעסק עם מקרים כאלה במיוחד אם המטופל מנסה לנהל את הטיפול לפי החשיבה שלו בלי להקשיב לדעת המקצועית של הרופא, אין יותר קשה מזה.

במקרה הספציפי הזה היה לנו עסק עם מטופל כזה שהקשיב רק לעצמו, מצד אחד זה לא מקצועי לבצע טיפול לפי השיקול של המטופל, ומצד שני אי אפשר לעזוב את המטופל עם כאבים בלי לפחות לנסות לעשות משהו.

ואכן ניסינו לזרום איתו וזה כמובן לא עזר, בסוף אחרי שהתייאש ונתן לנו סוף סוף מקום לנסות את מה שאנחנו חושבים שיפתור את הבעיה, הכאב ירד והתחלנו להתקדם.

זה היה תהליך ארוך ומטיש אבל מה שחשוב לי להדגיש מכל המקרה הזה 2 דברים:

1) סבלנות, לא הכל אפשר לפתור באותו רגע.

אנחנו לגמרי מבינים את הכאב והסבל שלכם, לגמרי אתכם ולצידכם ולא נעזוב אתכם עד שזה יעבור אבל תהיו סבלניים כי לפעמים זה דורש זמן, לא רוצים להתחיל סתם לנחש, חבל לגרום נזק מיותר.

2) תנו מקום לצוות הרפואי לאבחן ולהחליט מה הטיפול הטוב ביותר עבורכם.

אנחנו מבינים שזה אתם שסובלים, ואתם יודעים טוב מאוד איפה כואב ואיך אבל יש לא מעט הטעיות בעניין ואתם לא מספיק מקצועיים בשביל לקחת החלטות כאלה. הצוות הרפואי מספיק מקצועי ומעודכן, אנחנו פוגשים עשרות מקרים כאלה כל יום ויודעים מראש מה ואיך והשיקול הסופי מתבצע באופן מדויק ולא לפי ניחושים והשערות.

שמחים מאוד שבסופו של דבר הצלחנו לפתור לעוד מטופל בעיה לא פשוטה, הסבל שלו היה גם הסבל שלנו בשבוע הזה. היה אפשר לחסוך הרבה סיבוכים אם רק המטופל היה מקשיב לצוות הרפואי ומבצע את ההנחיות באופן מדויק.

אבל אין לשפוט אדם בשעת צערו, אנחנו לגמרי מבינים אתכם ותמיד נעמוד לשירותכם בכל עת שתצטרכו.

מזכיר לכם שהמרפאה פעילה 24 שעות ביממה

מוזמנים ליצור קשר בכל זמן