מעל ל15 שנות ניסיון

אם הגעתם לכאן כנראה שאתם מחפשים רופא שיניים עזרה ראשונה! אנחנו כאן בשביל לעזור לכם.
כאב שיניים הוא אחד הכאבים הכי עוצמתיים בגוף האדם. שן כזאת קטנה יכולה לגרום לכאב שיכול להשביט את כל הגוף. כאב נוראי בלתי נסבל. וזה כמובן בגלל צפיפות מערכת העצבים באזור השיניים. מערכת שמוצפת חיישנים שהתפקיד שלהם לאוטט על כל בעיה או נזק שיכול לפגוע בשיניים. הכל בשביל לשמור על השיניים. זה מנגנון של הגנה עצמית שנועד למשוך את תשומת ליבנו ולדחוף אותנו לטפל ולדאוג לשיניים.

התראה על נזק יכולה להיות דרך כאבים, נפיחות, או אי נוחות מסוימת. אנא מכם לא לדחות, הנזק יכול להחמיר מהר מאוד ולפגוע בעוד שיניים ולא רק בשיניים, זה יכול לחדור לגרון, לכיבה או לכל מקום בגוף!!

אז אם קיבלתם התראה כזאת והגוף מאוטט, תיצרו קשר מייד עם רופא שיניים עזרה ראשונה.

התפקיד של רופא זה, הוא לתת עזרה ראשונה, לתת מענה מידי לבעיה. לא לתת לזה להתפשט, או לגרום יותר נזק. זה לא חייב להיות טיפול גדול, קשה וכואב! אל תגרמו לפחד להרחיק אתכם! לפעמים (וזה לרוב) כאב בשיניים שאתם ממנו סובלים ימים או חודשים אפילו שנים. הרופא שיניים עזרה ראשונה יכול לפתור אותו תוך גג חצי שעה. כן חצי שעה והכל נעלם אז למה צריך לחכות ולסבול?

רופא שיניים עזרה ראשונה הוא רופא ותיק, בעל ניסיון קרוב ל15 שנה. רופא אדיב, עדין מקצועי וסבלני מאוד. אנחנו מבינים שהמטופלים שמגיעים אלינו במסגרת רופא שיניים עזרה ראשונה הם כאלה שדחו את הטיפול הרבה זמן, כאלה שיש להם חרדות מרופא שיניים, כאלה שקשה להם גם פיזית גם נפשית אולי גם כלכלית עם טיפול שיניים. אנחנו לגמרי מבינים זאת ומשתדלים מאוד להיות סבלניים, אימפטים ומתחשבים בכם. אנחנו כאן בשבילכם לא בשביל הכסף. חשוב לנו שהכאב יעבור ותחזרו לתפקד כרגיל ותצאו מאצלנו עם חיוך. זה חשוב לנו מהכל וכמובן נדאג לכם למחיר סביר.

אז אם הכאב מפתיע אתכם

תחשבו DanteDental