רפואת שיניים דחופה?

מעל ל15 שנות ניסיון

כולנו יודעים עד כמה זה חשוב לטפל בשיניים. לא מדובר רק בחיוך יפה, או שיניים יפות, מדובר באיכות חיים, בנוחות שלנו, בתפקוד ובבריאות הנפש.

פגיעה בשיניים גורמת לפגיעה רב מערכתית ואז מגיעים הכאבים ואז אנחנו צריכים רפואת שיניים דחופה!

לא קל למצוא רפואת שיניים דחופה, במיוחד אם הכאב תוקף באמצע הלילה. גם ביום קשה בגלל זמינות של תורים. לכן אנחנו תמיד ממליצים ללקוחות שלנו להגיע לביקורת גם אם אין כאבים. מטרת הביקור היא גילוי מוקדם של נגעים ככה שלא תצטרכו רפואת שיניים דחופה ותיתקעו עם כאבים.

יחד עם זאת אנו מפעילים שירות מוקד חירום 24 שעות ביממה, במקרה ותצטרכו רפואת שיניים דחופה, אנו נדאג לקבל אתכם בכל זמן ובכל שעה.

שירות זה, הוא רק אחד השירותים שאנו מציעים, המרפאה מבצעת מגוון רחב של טיפולים, כולל כירורגיה ושיקום. אולי תגיעו אלינו במסגרת חיפוש רפואת שיניים דחופה, בנוסף נשמח להמשיך להעניק לכם טיפול כולל ולתחזק את השיניים שלכם בצורה כזאת שלא תצטרכו שוב רופא שיניים דחוף.

במרפאה צוות אמין ומיומן, שדואג תמיד להתעדכן בכל החדש ברפואת השיניים המודרנית. צוות המרפאה עובר השתלמויות באופן קבוע בכדי להתעדכן וליישם את שיטות הטיפולים החדשים והעדכניים ביותר. הצוות גם עבר קורס החייאה, ובמצבי חירום כללים, אנחנו מוכנים להתמודד בכל מקרה חירום שחלילה יכול לפגוע במטופל.

המרפאה נקיה ואסתטית, כמו שכל מרפאה צריכה להיות. כל הכלים עוברים חיטוי בסטנדרטים המחמירים ביותר. כמו כן אנו מבצעים חיטוי משטחים ועמדת עבודה אחרי כל מטופל, גם אם המטופל הגיע רק לבדיקה. הכל על מנת לשמור על רמת היגינה גבוהה. ולמנוע מחלות וזיהומים.

החומרים שלנו בין הטובים בעולם, עומדים בסטנדרטים של FDI העולמי. איכות זה דבר שהמרפאה לא מתפשרת עליו. רוצים שתהנו מהעבודות שלנו לארוך זמן. אין ספק שאיכות החומר משחקת תפקיד לא קטן בעניין. כל העבודות שלנו באחריות. אם יש תקלה כלשהי, תקבלו תיקון ללא עלות, גם אם זה אחרי שנים רבות.

חשוב לנו להזכיר, בנוסף לשירות זה המרפאה מבצעת מגוון רחב של טיפולים ברפואת השיניים המתקדמת והעדכנית. כגון הלבנת שיניים, שתלים, כתרים ותותבות. גם עקירות כירורגיות ושחזורים אסתטיים. דאגנו גם לאווירה חמה וביתית, מוזיקת רקע מרגיעה, שירות חם ואישי. אצלנו זה מרגיש כמו ספא. נעשה הכל שיהיה לכם נוח וטוב, שתהיה לכם חוויה טיפולית נעימה. ואם כבר עברתם חוויה לא נעימה במרפאה אחרת, נשמח לערוך לכם חווה מתקנת. תנו לנו לדאוג לכם. נעשה זאת בכיף ובאהבה.

אם בכל זאת אתם צריכים רפואת שיניים דחופה עכשיו

דברו איתנו חופשי