טיפול שורש ללא כאבים!

מעל ל15 שנות ניסיון

הרבה רופאים לא אוהבים להתעסק עם טיפול שורש, במיוחד אם מדובר בטוחנות האחוריות העליונות. אין גישה, לא רואים כלום, לא נוח לעבודה והתוצאות לא ממש מבטיחות. הרבה רופאים אפילו מעדיפים להעסיק עוד רופא שיעשה במקומם את הטיפול שורש או שמפנים למומחה לטיפול שורש שיבצע את הטיפול.

במקרים ספציפיים הפניה למומחה היא האופציה הנכונה ביותר, אבל בכללי כל רופא שיניים יכול לבצע טיפול שורש סביר בלי שום בעיה. הרי למדנו ואנו מוסמכים לעשות זאת גם בלי התמחות, לא חייב מומחה בשביל לעשות טיפול שורש שיגרתי. בדיוק כמו בשתלים, לא חייב כירורג בשביל לבצע שתל, כל רופא שיניים מוסמך לבצע השתלה.

אז איפה הבעיה? למה רופאים לא ממש אוהבים לעשות טיפול שורש? עושים את זה בלי חשק ובידיים כבדות וכתוצאה מזאת המטופל לא מרגיש הכי בנוח והתוצאות לא הכי מבריקות.

טיפול שורש דורש המון סבלנות, ידע וכלים שיכולים להפוך את הטיפול שורש להרבה יותר נעים ומהיר והתוצאות להרבה יותר מדויקות. זה עניין של השקעה בסופו של דבר. הרבה רופאים פשוט לא שווה להם להשקיע כי הם לא מקבלים תמורה בהתאם ואז הכל נעשה שטחי ולא מדויק וכישלון זה עניין של זמן!

אז כשאתם חייבים לעשות טיפול שורש אל תבחרו בזול ביותר, הכאב כן יעלם ותחשבו שהכל בסדר אבל אם זה לא נעשה כמו שצריך בסוף תתפתח דלקת והשן תגיע לעקירה וחבל. זה יכול לקחת חודש, חודשיים, חצי שנה, שנה, לפעמים כמה שנים ואתם תאבדו את השן. תמיד תזכרו שטיפול שורש טוב יכול להחזיק חיים שלמים אז למה להתפשר על פחות?!

אני ד"ר גפאלי, אישית נהנה לבצע טיפולי שורש למרות שאני לא מומחה, אבל אני כן התעמקתי והשקעתי בציוד הטוב ביותר ובצילומים דיגיטלים והגדלה, יש הכל בשביל לעשות את הטיפול בדרך הטובה ביותר. כשרואים את התוצאות אי אפשר לא להנות, וכשאני נהנה אין מצב שהמטופל שלי יסבול. משוואה פשוטה…

יש לכם שאלה, צריכים ייעוץ או טיפול? דברו איתנו. מזכיר לכם המרפאה פעילה 24 שעות ביממה כולל שבתות וחגים, אנחנו כאן לשירותכם בכיף ובאהבה

מרפאת שיניים גפאלי | DanteDental

root canal