טיפול שיניים בשבת?

מעל ל15 שנות ניסיון

מאמין לכם שלא בחרתם שיהיה לכם כאב שיניים דווקא בשבת. אבל כאב זה דבר בלתי נסבל במיוחד כשמדובר בשיניים. כאבי תופת שאי אפשר לחיות איתם. אז מה עושים? שבת זה יום המנוחה של כולנו ורוב המרפאות סגורות. קשה לקבל טיפול שיניים בשבת אבל מה לעשות אם הכאב תקף דווקא בשבת?

לא יכולנו להישאר אדישים, לטייל, להנות ולנוח בזמן שאתם סובלים. לכן החלטנו לתפעל את המרפאה גם בשבת, לתת לכם לפחות עזרה ראשונה. דאגנו שיהיה לכם רופא שיעניק לכם טיפול שיניים בשבת.

המרפאה מעסיקה צוות רופאים מעולים. רופאים צעירים אבל עם הרבה ניסיון, ידע, וחשוב מהכל סבלנות. צברנו ניסיון של יותר מ15 שנה בתחום. ואנו עדיין מקפידים ללכת כמעט באופן שבועי ללמוד ולהתעדכן בכל החדש ברפואת השיניים החדישה והעדכנית.

המרפאה סטרילית ונקיה ברמה מאוד גבוהה. אנו דואגים להשתמש במיטב המכשירים וחומרי החיטוי על מנת לשמור על רמת היגיינה גבוהה והולמת מרפאה. כל המשטחים עוברים חיטוי מידי אחרי כל מטופל. והכלים עוברים חיטוי מחמיר במכשיר החיטוי. כל השאר זה חד פעמי, נזרק לאשפה.

החומרים במרפאה כולם בלי יוצא מהכלל מאושרים על ידי חברת התרופות העולמית FDA. אנו גם דואגים לקנות את החומרים האיכותיים ביותר תוצרת גרמניה, יפן או ארצות הברית. לא מתפשרים על האיכות, אנחנו רוצים שתהנו מהתוצאות מקסימום זמן וזה מחייב אותנו להשתמש בחומרים הטובים ביותר.

חשוב לנו להזכיר, בנוסף לשירות " טיפול שיניים בשבת " המרפאה שלנו מציעה עוד מגוון רחב של טיפולים. טיפול שיננית, הלבנת שיניים. שחזורים אסתטיים, עקירות, שתלים, תותבות ועוד.. דאגנו גם לעיצוב מיוחד של מבנה המרפאה, עיצוב נוח, מרגיע ומודרני וגם אווירה חמה וביתית. אקווריום דגים אקזוטי בהמתנה, מוזיקה נעימה מתנגנת בכלל שטח המרפאה, טלוויזיה איכותית בתקרה בעמדת טיפולים. הכל שיהיה לכם נוח וכיף אצלנו. ואם כבר עברתם חוויה שלילית במרפאה אחרת, תנו הזדמנות אנחנו מסוגלים לגרום לכם לשכוח את החוויה השלילית ולהרגיש טוב ובנוח.

נסו אותנו תתאהבו

מרפאת שיניים גפאלי תל אביב יפו  DanteDental