רופא שיניים 24 שעות

מעל ל15 שנות ניסיון

אם אתם מחפשים רופא שיניים  למקרי חירום שיהיה זמין לכם בכל עת, אתם חייבים רופא שיניים 24 שעות ביממה. עם רופא שיניים 24 שעות ביממה, תוכלו לקבל את כל שירותי השיניים שאתם זקוקים להם בכל שעות היממה.

מהו שירות רפואת שיניים 24 שעות ביממה?

רפואת שיניים 24 שעות ביממה היא רפואת שיניים שזמינה עבורך 24 שעות ביממה. תוכלו למצוא מגוון נרחב של מרפאות אשר פרוסות בכל רחבי הארץ. מדובר על שירותי שיניים אשר ניתנים לא רק בעת מצבי חירום אלא גם במצבים שהם לא חירום. רופא שיניים 24 שעות ביממה יטפל בבעיית השיניים שממנה אתם סובלים ויעניק לכם את הטיפול המתאים. שירות זה מתאים לאנשים אשר אין להם זמן בשאר השבוע להגיע למרפאה, עקב עבודתם ושאר המטלות שיש להם לבצע. תוכלו למצוא במרפאה טיפולי חירום עקב בעיה פתאומית או מצוקה לצד טיפולים שיניים רגילים שאתם מכירים.

למי מתאים שירות רופא שיניים 24 שעות?

שירות רופא שיניים 24 שעות מתאים לאנשים אשר סובלים מכאבי שיניים פתאומיים או ממצוקה, או אשר אין ברשותם יום אחר להגיע למרפאה. במרפאה ישנם טיפולי חירום לצד טיפולים נרחבים יותר אשר ניתנים ללקוחות.

dental emergency

באילו מקרים נזקק לטיפולי שיניים 24 שעות ביממה?

המקרים שבהם נזדקק לטיפולי שינים 24 שעות ביממה כוללים את המקרים הבאים:

מצבי חירום- מצב בו תוקף אותנו ללא כל התרעה כאב שיניים חד שלא נותן לנו מנוח. כלומר מקרים שבהם ישנם התפרצות בלתי נסבלת של כאבים, שירות רפואת שיניים 24 היא השירות שניעזר בו.

שן שנשברה- אם שן נשברה באופן פתאומי או כתר נפל ומסכן את השן באופי משמעותי  נשתמש בשירותי רופא שיניים 24 שעות.

עקירת שן– עקירת שן עקב התרקבות או חור גדול שלא ניתן לסתום אותו.

דלקת חריפה- במצב של דלקת חריפה נעזר בשירותי רופא 24 שעות על מנת לטפל בשן או במקרה הצורך לעקור אותה.

dental emergency

יתרונות רפואת שיניים 24 שעות ביממה

עם רפואת שיניים 24 שעות ביממה נוכל ליהנות מהיתרונות הבאים:

שירות מהיר– שירות מהיר 24 שעות ביממה המעניק לנו טיפול מיידי בבעיית השיניים ללא צורך לחכות ליום או השבוע הבא.

מענה מקצועי וממוקד– מענה ע״י רופא שיניים ממוקד לבעיה ממנה אנו סובלים. לעיתים מדובר על טיפול נרחב יותר אשר מצריך טיפול נרחב מאשר טיפול חירום.

מתאים לאנשים שאין להם זמן במהלך השבוע- שירות זה מתאים לאנשים שאין להם זמן להגיע במהלך השבוע לטיפול, וזאת עקב שעות עבודה מרובות שלא מאפשרות להם.

אל תדחו יותר, התקשרו עכשיו
לשירותכם מרפאת שינים גפאלי תל אביב יפו